Blogger Newbie

Новак в Blogger

    Здравейте, ние сме Алекс и Викс. Решихме да направим този блог, за да можем да обсъждаме с други хора наши любими книги и поредици. Да говорим за книги ни е почти толкова забавно и приятно, колкото да четем. Да намерим други книголюбители, да се сприятелим с тях и да ни свързва любовта към книгите е едно невероятно преживяване и нямаше как да пропуснем възможността. Ако и вие обичате да четете и да говорите за книги, следете блога ни и оставяйте коментари под постовете, за да може да се осъществи тази комуникация. Надяваме се вкусът ни за книги да съвпада с вашия, а дори да не е така, се надяваме да обменим опит и в това. 

   В блога ни ще виждате както ревюта от двете ни, така и самостоятелни.

   Тъй като това е първата ни публикация в сайта, решихме да направим един таг, който всъщност е за буктюб, но ние решихме да го променим малко и да го направим за блогър. Е, това е Новак в Blogger! Надяваме се да ви е интересно да го прочетете, за да разберете малко повече за нас.



1. От къде се присъединявате?

Алекс: от Пловдив. 

Викс: от Хасково.

2. На колко години сте?

Алекс: на 16.

Викс: на 15.

3. Защо решихте да се присъедините?

Както вече казахме, обожаваме да говорим за книги и искаме да намерим повече хора, с които да споделяме еднакви книжни интереси.

4. Какво се крие зад името на блога ви?

В името на блога ни са двете думи, които могат да го опишат най-добре и това са books и love. За тези, които не говорят английски, това са "книги" и "любов", а за тези, които го владеят, може би вече са забелязали, че когато произнесеш на глас booksweetlove се чува като books with love.  И в двата случая името подхожда на смисъла. 

5. Какво четете и какво ще обсъждате в блога си? 

Алекс: За жалост аз преоткрих любовта си към четенето, към книгите преди месеци и нямам този голям жанров опит, но за сега съм се насочила към фентъзи и романтични, но занапред задължително ще опитвам да чета нови жанрове, така че очаквайте всичко от мен. Просто реших да започна блог още в началото, за да мога да записвам всичко прочетено, да споделям мнението си и да градя опита и любовта си с книгите заедно с вас. 

Викс: Аз съм заклет фен на фентъзито, но също така чета и други жанрове, така че очаквайте разнообразие в ревютата ми.

6. Любими автори?

Алекс: Както казах от скоро чета, така че не съм чела много, но за сега това са Касандра Клеър, Сара Дж. Маас и Дж. Р. Уорд. 

Викс: Касандра Клеър разбира се на първо място! Дж. Р. Уорд, Лорън Кейт, Сюзън Елизабет Филипс, Керстин Гир и още много.

7. Книгите, които четете в момента?

Алекс: В момента чета "Ангелско нашествие" на Сюзън Ий и "Двор от рози и бодли" на Сара Дж. Маас. 

Викс: "Смарагдовозелено" на Керстин Гир. 

8. Какво използвате като книгоразделител?

Най-често използваме книгоразделители, защото имаме цяла колекция, направени от нас самите, а и обожаваме, когато книгите имат собствени такива. 


9. Какво имате в купчината си за четене?

Алекс: Книгите, които стоят на библиотеката ми, прашасват и чакат да бъдат прочетени в най-скоро време са ''Алена кралица" и "Стъкленият меч", "Лейди Полунощ", "Хрониките на Магнус Бейн" и  "Истории от академията за ловците на сенки".

Викс: "Хрониките на Магнус Бейн" и  "Истории от академията за ловците на сенки". 

10. Твърди или меки корици?

Алекс: Твърдите корици са много по-лесни за запазване, по-красиви са и правят книгата много по-добре издържана и са за предпочитане, ако ще стоят до другите на библиотеката ми, но предпочитам да си купувам книги с меки корици, защото са по-лесни за четене. 

Викс: Твърдите корици са по-красиви, но книгите с меки корици са по-удобни за четене, така че и аз съм на същото мнение.

11. Коя серия ви запали по четенето?

Серията, която ни запали да четем беше "Реликвите на смъртните" на Касандра Клеър, която и до днес е една от най-любимите ни поредици. Обожаваме Касандра и света, който е изградила, така че очаквайте много да говорим за нея. 

12. Как откри Blogger?

Алекс: От много време знам за сайта, но никога не ми е хрумвало да си направя профил, защото не бях чела почти никакви книги и мислех, че няма да има за какво да говоря, но както казах, осъзнах, че ще е хубаво, ако го започна още в началото на четенето ми на книги. А и най-добрата ми приятелка, а именно Викс, ми предложи да си направим общ блог и се съгласих. 

Викс: Аз видях един блог, който ме привлече със заглавието си и така открих сайта.

13. С какви затруднения очаквате да се сблъскате? 

Най-вече ни притеснява това, че освен хора, които да харесват нещата, които ще качваме, винаги ще има и такива, които не ги харесват, но сме склонни да приемаме критика, така че и това не ни плаши толкова. Другото нещо, което ни притеснява е, че може да не ни стига времето, но се надяваме и това да не ни попречи да качваме тук. 

14. Къде можете да ни намерите в социалните медии?

Алекс: 
Facebook : https://www.facebook.com/profile.php?id=100002476743693
Instagram : https://www.instagram.com/alex.ktnv/

Викс: 

 Това бяха всички въпроси от тага. Надяваме се да ви е било интересно да ги четете. Ако имате какво да ни кажете или да ни попитате, оставете коментар отдолу. Очаквайте скоро и още постове от нас. Приятно четене! 



Коментари

  1. Добре дошли в книжното блогър общество!
    Радвам се, че все повече хора започнаха да си правят блогове или канали, свързани с книги, тъй като това е нещо, което да обедини всички читатели на всички жанрове и е добра възможност за самоизява и изразяване на лично мнение.
    Много се радвам, че и двете сте почитателки на Касандра Клеър- най-любимата ми авторка! Нямам търпение да прочета повече постове за нея и ревюта на книгите и.
    Пожелавам ви успех с развиването на блога и само напред! :) Приятно четене от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Хора като теб ни мотивират още повече да продължаваме да четем и да говорим за любимите си книги. Успех и на теб и ще се радваме да си комуникираме покрай книгите и да обменяме опит. Приятно чете и от нас!

      Изтриване
  2. Добре дошли! Много се радвам, че решихте да създадете блог и, че още двама човека се присъединяват сред нас блогърите и също така ви пожелавам успех! С удоволствие ще следя постовете ви!^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Всичко това е още ново за нас, но хора като теб ни мотивират да продължим напред с четенето и свободно да изразяваме мнението си за любими книги. Все пак, какво по-хубаво от това, когато прочетеш една книга да обсъдиш с някого абсолютно всичко, което те е впечатлило или не!? Успех и на теб с твоя прекрасен блог! Приятно четене от мен!

      Изтриване

Публикуване на коментар